Referencje

Zrealizowane projekty

Zrealizowaliśmy dziesiątki projektów w zakresie wdrożenia systemów Business Intelligence. Mamy wielu zadowolonych klientów, którzy są dowodem wysokiego poziomu wiedzy i umiejętności naszych specjalistów. Przedstawiamy kilka najbardziej interesujących, zrealizowanych przez nasz zespół wdrożeń.

TG Montgomery K2 Vitamin

Wdrożony system do analizy sprzedaży abonamentowej witamin na terenie państw skandynawskich. Sprzedaż, koszty, cele, marketing oraz call-center to obszary raportowe, które wymagały pokrycia. Obecnie dzięki wdrożonemu systemowi firma TG Montgomery jest w stanie trafniej podejmować różne decyzje biznesowe dotyczące promocji i na bieżąco analizować wyniki sprzedaży. System jest w fazie ciągłego rozwoju, gdzie EBIS na bieżąco dodaje moduły obszarów analitycznych wyszczególnionych przez K2.

Robinson

Wdrożony od podstaw system Business Intelligence na platformie Power BI w obszarach sprzedaży, zamówień sprzedaży i planowania sprzedaży. Firma Robinson dzięki dostarczonej platformie ma możliwość przeprowadzania szybkich analiz bez konieczności eksportu danych z systemu źródłowego i obróbki raportów. Mocno skróciło to czas dostarczania informacji zarządczej i usprawniło proces podejmowania decyzji. Oprócz wartości analitycznej wdrożony przez nas system dał również narzędzia do monitorowania realizacji celów sprzedażowych.

Metro Bank

Firma EBIS dostarczyła ekstraktory z systemu bankowego pozwalające na przeglądanie raportów przez klienta za pomocą aplikacji mobilnej. Na zlecenie głównego wykonawcy FinTech Labs zaprojektowaliśmy oraz zaprogramowaliśmy pełny model wymiany danych między systemem bankowym a aplikacjami klienckimi. Obszary które otrzymały wsparcie to rachunki bankowe, kredyty, depozyty sejfowe, płatności i zlecenia stałe.

DC Centrum

DC Centrum to firma, która łączy w sobie funkcje firmy konsultingowej i biura rachunkowego. Podstawowym celem tego projektu była budowa systemu, który ma integrować dane pochodzące z różnych systemów informatycznych DC Centrum oraz systemów partnerów. Wśród podstawowych założeń projektu możemy wymienić: sprawniejszą wymianę danych, usprawnienie przepływu informacji i raportów, poprawa i automatyzacja procesu raportowania oraz udostępnienie użytkownikom mobilnego dostępu do danych. Wszystkie funkcje oferowane przez system pomogły DC Centrum usprawnić przebieg procesów analiz biznesowych.

Zaufali nam między innymi

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. zamknij